سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوشه خلوتی برای دلتنگی صحرا عابدی


ساعت 10:5 عصر سه شنبه 86/7/3

 

جای سئوال نیست

وقتی صدای بین غزلواره های من

                                             با

ازدحام جمله های  غریبی

                                   سپید

در کوچه های  تاول و تردید

                                         پیچیده در سکوت و رخوت و فریاد گم می شود

جای سئوال نیست

از شعر  تا سپیدی ان خاطره

                                        بر گیج گاه دستهای  جوهریم

وقتی قلم

که یادگار چشمهای تو بود

از بی قراری انگشتهای من

در بیتو بازار شب                       عبوس و خسته و خالیست

جای سئوال ولی هست

بین منی که فاصله می درم  و تو که بامداد فاصله ای

کدام گناه را

                          من

کدام سپاس را

                          تو


¤ نویسنده: زهرا عابدی فرد

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
1
:: بازدید دیروز ::
1
:: کل بازدیدها ::
2694

:: درباره من ::

گوشه خلوتی برای دلتنگی       صحرا عابدی

زهرا عابدی فرد
اهل دیروز مانده در بی قراری امروز خسته اما بلندو بی پروا

:: لینک به وبلاگ ::

گوشه خلوتی برای دلتنگی       صحرا عابدی

:: اوقات شرعی ::

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موسیقی ::